2011年5月21日星期六

街坊廚神[圖+影]

街坊廚神[圖+影]


街坊廚神

街坊廚神
近日憑主持飲食節目《街坊廚神》而人氣高企的商台DJ阮小儀,被雜誌指她去年跟出版社男友分手後,為求復合竟秘密飛去韓國接受隆鼻和削臉骨手術。可惜小儀與男友其後再度分手,被迫繼續過其「剩女」生活。

小儀昨日在微博上透露,中午時在電台被記者追問整容一事,自己亦即時否認。她說﹕「特快新聞報道,今日中午有記者在商台門口問我係咪整咗容,重係去韓國整高個鼻同瘦咗面! 一,我從未去過韓國。二,我咁都叫整咗?呵呵呵?多謝大家!」好友陳美詩就抵死地回應說﹕「根據本人觀察所得,每逢藝人被傳整容都是因為人氣高企,人見人愛所致。所以證明你的《街坊廚神》真係好好睇!你本來就是我的女神!」

街坊廚神
引用自:小儀微博自嘲 「我咁都叫整咗容」

街坊廚神 影片
影片:街坊廚神宣傳

網誌封存