2011年6月1日星期三

E cup超蓮[圖+影]

E cup超蓮[圖+影]


E cup超蓮

E cup超蓮
亞視對撼港姐競選的遊戲節目《青春無敵 Free D水運會》昨日在西貢錄影,邀請了 Donut成員 Rainbow、 Caroline、 Vilian、 Ar Yu、 Irene、 Sweet和 Aki,以及 o靚模 Debby、 Cat、 Iris、 Kinki、 Norian以三點式泳衣谷胸上陣,當中 Aki和 Vilian更送上「缽仔糕」任影唔嬲,亞視方面只派出譚杏藍和前亞姐張加慧迎戰,當然統統被比下去。

對於今次錄影被指為寫真前哨戰, o靚模之一的「 E Cup超蓮」 Iris笑說:「唔係,我哋都係第一次近距離接觸,我覺得各有各優點。」

Donut書展派冬甩


E cup超蓮

Rainbow以師姐及前輩身份帶領 o靚模以三點式錄影亞視節目。


E cup超蓮

不過 Rainbow反而覺得今次是寫真戰的第一步,各有各賣點。 Rainbow更透露書展期間將會到場派冬甩,她說:「聽講只係唔畀搞簽名會,其他活動冇問題,但係詳情問番公司,我哋嘅簽名會留番月底喺酒吧搞。」


E cup超蓮

E cup超蓮
引用自:E Cup超蓮狙擊 Donut兵團

E cup超蓮 影片
影片:鍾永慧 Iris E Cup 超蓮 呻 重咪 難承受

網誌封存