2011年8月4日星期四

點解阿sir唔夠長

點解阿sir唔夠長


點解阿sir唔夠長

點解阿sir唔夠長
王祖藍、李思捷、阮兆祥以「福祿壽」姿態再度回歸,大放笑料,陪觀眾笑著放暑假。三人繼續發揮扮嘢潛能,扮盡三套受歡迎劇集《花花世界花家姐》、《點解阿Sir係阿Sir》及《洪武三十二》的角色,又會模仿最熱時事、娛樂新聞人物,誓要令觀眾笑到停不了口。

另外節目會播放《荃加福祿壽宇宙最長演唱會》電視上從未曝光的精采片段,包括有三人極速變裝及扮女人大展歌喉的絕密片段。而非常受歡迎的環節「Sat in the City」,大Ex、Hungry 及 Handelababy 會以前傳故事方式,細說三人從學生時代認識,到變成好姐妹的經過,更會有一位令三人墮入暗戀的「Laughing Sir」出現。

暑假是小朋友的快樂時光,福祿壽會邀請一班小朋友一同參與節目,合力炮製美食,並由三位美女嘉賓張嘉兒、湯盈盈、張美妮擔任評判,決定誰人獲得「福祿壽廚神」之美譽。

點解阿sir唔夠長 影片
影片:點解阿SIR唔夠長 - 阮兆祥扮MISS KOO

網誌封存