2011年7月16日星期六

嫖客好反對替補機制的原因

嫖客好反對替補機制的原因


嫖客好反對替補機制的原因

嫖客好反對替補機制的原因
知恥近乎勇,喺事旦男同大批網民鞭撻之下,無綫新聞近日似乎狀態回勇,想一洗 CCTVB嘅污名。近日有網民留意到, TVB喺報道 7.1大遊行、替補機制等新聞上認真咗好多。

7.1遊行報道中, TVB有一段街訪,仲俾網民盛讚。話說受訪問嘅遊行哥哥仔用咗個妙喻鬧替補機制,佢話「我睇開陳奕迅演唱會,你無啦啦叫我去睇林峯!咁冇關係嘛,你應該退錢!」哥哥仔深入淺出踢爆替補荒謬,更難得係明寸 TVB親生仔林峯,都可以係 TVB出街,究竟係無綫新聞真真正正冇審查,定係同陳總回朝、樂小姐失勢有關呢?有網民強烈要求, TVB一定要喺年度新聞回顧上,播多次呢段世紀 soundbite。

嫖客好反對替補機制。因為即係話,一個性工作者開工期間,突然玩野唔做,個嫖客竟然無權再揀過,而要由其他姐妹自動頂上……嫖客覺得好難受,有被騙既感覺。所以佢地好反對方案。

當然,如果大家可以爭取到,性工作者成為一個界別,咁政客就更明正言順﹕我黎探訪我既界別選民。

嫖客好反對替補機制的原因 影片
影片:RTHK城市論壇:替補機制可違憲?


影片:替補機制急奏章


影片:曾蔭權今出席答問大會反替補高潮手拉手圍立會


反對原因很簡單 影片
影片:你叫我去看林峯

網誌封存